Reklamácia, výmena a vrátenie tovaru

Ak ste si zakúpili tovar priamo v našom obchode a nezadávali ste e-mailovú adresu, prosím pokračujte nasledovne. Do systému sa dostanete behom jednej minúty. V políčku Reklamácia kliknite na Pokračovať. Do políčka Kód objednávky zadajte číslo faktúry. Do políčka Email, pod ktorým ste objednávali zadajte vašu e-mailovú adresu. Kliknite na Pokračovať. Otvorí sa vám text a kliknete na Odoslať overovací e-mail. Do e-mailovej schránky vám príde správa, ktorú potvrdíte kliknutím na Overiť e-mailovú adresu. Budete presmerovaný opäť do Reklamačného formulára a kliknete na Pokračovať. Kliknite ešte raz na políčko Pokračovať a ste v systéme. Vyplňte potrebné údaje. 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie